Sporttipollarin kesätreeneistä saat ohjeita ja vinkkejä laadukkaaseen ja monipuoliseen liikkumiseen.

Seuraava ryhmä käynnistyy

MA 4.6.2018.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

KESÄTREENIT KUNTOILIJOILLE NETISSÄ

Tavoitteena:

  • Peruskestävyyden kehittäminen
  • Lihas- ja voimakestävyyden parantaminen
  • Kehonhallinnan ja tasapainon kehittäminen
  • Liikkuvuuden lisääminen

Sisältö:

  • Monipuolinen treenipaketti, jossa kehitetään eri fyysisiä ominaisuuksia (kestävyyttä, voimaa, kehonhallintaa, tasapainoa, liikkuvuutta)
  • Harjoittelun ohjaus tapahtuu netin kautta sähköpostitse / facebookissa
  • Harjoittelu jaetaan 3 treenisettiin. Yhden treenisetin kesto on 4 viikkoa.
    • 1. Setti: Luodaan perusta varsinaiselle harjoittelulle / perus- ja lihaskestävvyys
    • 2. Setti: Otetaan mukaan hapenottokykyä kehittäviä harjoitteita
    • 3. Setti: Lisätään näiden lisäksi eri välineillä tehtäviä harjoitteita (voimakestävyys ja HIIT-harjoitteet)
  • Saat käyttöösi Sporttipollarin laatimat treeniohjelmat sekä videot liikkeistä
  • Sporttipollari on myös tukena, jos jokin treeni vaatii muokkausta tai lisänäyttöä
  • Suljettu Facebook-ryhmä, jossa saat lisävinkkejä treeneihin ja muuta opastusta sekä infoa

Aloitusajankohta:

  • 1. treenisetti 4.6.2018
  • 2.treenisetti 2.7.2018
  • 3. treenisetti 30.7.2018

Harjoitteet:

  • Treenien kesto 45 min. – 1,5 h
  • Lajit:
    • 1.setti
      • Kehonhallintaharjoitteet omalla painolla
      • Liikkuvuus
      • Tasapaino
      • Peruskestävyyslenkit eri välineillä / hölkäten / kävellen
    • 2.setti
      • Jatketaan 1.setin harjoitteilla
      • Lisäksi rappusharjoitteet ja intervalliharjoitteet
    • 3 setti
      • 1. ja 2. setin harjoitteiden lisäksi kahvakuula- ja keppi- / gymstickharjoitteet, jumppapallo, vatsarulla

Hinta: (sis. ALV 10 %)

  • 1  x treenisetti (4 vko) / 50 €
  • 2 x treenisetti (8 vko) / 100 €
  • 3 x treenisetti (12 vko) / 150 €
  • Mahdollisuus ottaa 1-3 treenisettiä

Hyöty:

  • Tee harjoitteet milloin ja missä haluat!
  • Monipuolisilla harjoitteilla kuntotasosi paranee ja myös liikkuvuutesi kehittyy
  • Kokonaisvaltaisilla liikkeillä sinun ei tarvitse käyttää niin paljoa aikaa kehittyäksesi kuin tekisit vain yhden lihasryhmän harjoitteita
  • Opit oikean harjoittelun rytmityksen
  • Sporttipollari Katri Rosti toimii tukenasi ja antaa ohjeita ja lisävinkkejä treeneihin
  • Voit käyttää ohjelmia myöhemminkin treenatessasi
  • Saat uusia ideoita monipuolisempaan ja laadukkaampaan liikkumiseen

Ryhmän vetäjä:

  • Liikunnanohjaaja Katri Rosti
  • Harrastustausta: Yleisurheilu, Hiihto, Koripallo, Pesäpallo, Salibandy
  • Vetänyt monia erilaisia liikuntakursseja yrityksille
  • Personal trainer -valmennusta eri kuntoisille ja -tasoisille asiakkaille yli 10 vuoden ajan
  • Toiminut yli 10 vuoden ajan eri seurajoukkueiden fysiikkavalmentajana
  • Viimeisimmät valmennustehtävät:
    • SB Pro -naisten fysiikkavalmennus v. 2014-15 (salibandy, sijoitus 1)
    • PSS-naiset v.2017 –> jatkuu edelleen (salibandy, sijoitus 4)

Maksuvaihtoehdot:

  • Verkkopankki (maksu Sporttipollarin verkkokaupan kautta, linkki myös ilmoittautumisen yhteydessä)
  • ePassi (Tässä ohjeet)
  • Smartumin setelit
  • Tyky-seteli
  • Edenred
  • Lasku (ilmoita laskutustiedot)